امداد خودرو شهرضا

0913-920-2427
0916-280-2472
0930-201-1738
مکانیک سیار شهرضا 1401/05/23 - 09:47 528

مکانیک سیار شهرضا

Shahreza Mechanics on site

امداد خودرو شهرضا در استان اصفهان برای تمام نقاط کشور معتبرترین کارشناسان و با کیفیت ترین خدمات حمل اتومبیل را با بیمه و بارنامه رسمی ارایه می دهد.در امداد خودرو شهرضا اعزام مکانیک سیار شهرضا در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی،یدک کش شهرضا با بهترین و حرفه ای ترین تیم مکانیک سیار اصفهان در اختیار امداد خودرو شهرضا می باشد و مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیکی و...است.

مکانیک سیار شهرضا

یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در استان اصفهان،واحد امداد خورو شهرضا با کادری مجرب می باشد.مکانیک سیار شهرضا در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در اصفهان و شهرهای اطراف در زمینه مکانیک و تعمیر خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده است که علم ومهارت خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

مدیریت امدادخودرو شهرضا در نظر دارد از طریق سامانه ارتباط با مشتریان انتقادات و نظرات شما مشتریان گرامی را در جهت سرویس دهی بهتر و امداد رسانی بموقع و تخصصی در زمینه خودرو های سبک و سنگین مورد بررسی و توجه ویژه قرار دهد.مکانیک سیار شهرضا برای سهولت در تعمیر خودرو انجام وظیفه می کند.مکانیک سیار شهرضا این امکان را دارد تا مسیرها و شهر و روستاهای اطراف را ساپورت کند،تا در صورت نیاز به مکانیک سیار شهرضا،دسترسی آسان در سریع ترین زمان ممکن را فراهم کند.

امداد خودرو شهرضا همواره می کوشد تا به طور کامل مناطق اطراف خود را تحت پوشش داشته باشد و بتواند به شما هموطنان گرامی در هر ساعتی از  شبانه روز خدمت رسانی کند،جهت ارتباط با امداد خودرو شهرضا کافیست با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکل پیش آمده را به اپراتور های امداد خودرو شهرضا انتقال دهید.

 

شماره تماس های امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 09162802472

 

امداد خودرو شهرضا واقع در استان اصفهان  معتبرترین کارشناسان وبا کیفیت ترین خدمات حمل اتومبیل و مکانیک سیار با بیمه و بارنامه رسمی است. در امداد خودرو شهرضا  اعزام مکانیک سیار شهرضا در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی،یدک کش شهرضا با بهترین و حرفه ای ترین تیم مکانیک سیار اصفهان در اختیار امداد خودرو شهرضا می باشد مجهز به مجتمع تعمیرگاهی ، صافکاری ، نقاشی ، مکانیک ، تنظیم موتور ، کلیدساز و تراشکار با کادری متخصص ،مجرب و متعهد.

خدمات مکانیک سیار شهرضا 

امداد خودرو شهرضا با تجربه ای بیش از دوهه  میتواند خودرو ایرانی یا خارجی شمارا در محل  یا درصورت نیاز در تعمییرگاه تعمیرکند.

برق و باتری : امداد و تعویض باتری در محل جز خدمات واحد مکانیک سیار شهرضا می باشد.

مکانیک خودرو : مکانیک سیار ماشین های ایرانی و خارجی و مدل بالا در محل و تعمیرگاه.

خدماتی مانند سوخت رسانی، سرویس دوره ای، خدمات مربوط به سیستم تهویه و ترمز و روشنایی و لاستیک از پرطرفدارترین و کاربردی ترین خدمات مراکز تعمیر خودرو در محل هستند.

روغن خودرو و مکانیک سیار

عوض کردن روغن خودرو یکی از کارهای مهمی است که برای نگهداری و مراقبت ماشین ضروری است و تعویض نکردن به موقع روغن های خودرو، می‌تواند باعث بروز خسارت‌های بسیار پر هزینه تر شود.مکانیک سیار شهرضا به شما در حل این عارضه کمک می نماید.

استفاده از روغن های مناسب: خودرو و تعویض به موقع آن می تواند در سلامت خودرو نقش به سزایی داشته باشد، تیم مکانیک سیار شهرضا با توجه به نوع خودرو و روغن مصرفی این کار را در زمان کمتری در محل مورد نظر انجام می دهند و تاریخ تعویض روغن بعدی را نیز در دفترچه خودرو و در سیستم خود ثبت می کنند. مکانیک سیار شهرضا  می کوشد تا با همیاری تیم امداد خودرو شهرضا در هرکجای شهرستان شهرضا و حومه دچار مشکل شدید به همیاری شما بیاید وخودرو شما را تعمییر کند تا با خیالی آسوده به سفر خود ادامه دهید.

شماره تماس های امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 09162802472

 

سرویس خودرو توسط مکانیک سیار

همچنین سرویس دوره ای خودرو در سالم ماندن خودرو نقش مهمی دارد بطوری که اگر سرویس خودرو انجام نشود، امکان آسیب دیدگی و خراب شدن قطعات اصلی و مهم خودرو بیشتر می شود. در نتیجه هزینه تعمیر خودرو با توجه به میزان آسیب دیدگی، بیشتر از مبلغ سرویس های دوره ای خواهد بود.

معمولاً در دفترچه خودرو های خارجی تاریخ سرویس خودرو را مشخص می کنند، ولی زمان دقیق سرویس و مشاوره برای تعمیر خودرو بستگی به عوامل زیادی مانند: سال تولید خودرو، مدل ماشین، شرایط رانندگی و نحوه برخورد با ماشین دارد.

 

 امداد خودرو شهرضا

مکانیک سیار شهرضا و نحوه خدمات رسانی

بیشتر وسایل نقلیه را می توان در محل مشتری تعمیر کرد، به جای اینکه مجبور شوند ماشین را به تعمیرگاه بیاورند و یا بدتر که آن را تا تعمیرگاه بکشند،با تماس با مکانیک سیار برای تعمیر خودرو نیاز به امکانات و فضای حرفه ای تر دسترسی پیدا خواهد شد. خواهد بود واحد مکانیک سیار بعد از انجام مشاوره تعمیر با مشتری با ارسال خودروی حمل، خودرو را به مکان مورد نظر انتقال داده و تعمیرات لازم توسط کادری مجرب انجام می شود.

تعمیرگاه های خودروهای خارجی در کشور، برای تعمیر خودرو فقط از قطعات اصلی استفاده می کنند. واحد مکانیک سیار نیز پس از عیب یابی خودرو و برآورد هزینه تعمیر، با استفاده از قطعات اصلی دارای گارانتی تعمیر این خودروها اراجرا می کند.

شماره تماس های امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 09162802472

امداد خودرو شهرضا | یدک کش شهرضا | مکانیک سیار شهرضا

طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نمووب