امداد خودرو شهرضا

0913-920-2427
0916-280-2472
0930-201-1738
امداد خودرو شهرضا 1401/05/23 - 11:07 19656

امداد خودرو شهرضا

shahreza car rescue

امداد رسانی به خودرو های معیوب و حادثه دیده از دیرباز همواره یکی از چالش های اساسی برای مسافران در حال عبور از شهرضا بوده است. خدماتی همچون تعمیر در محل، یدک کشی و حمل خودرو به تعمیرگاه های معتبر شهرضا از جمله درخواست های پرتقاضا از جانب هم میهنان عزیز در مسیرهای منتهی به شهرضا می باشد.

امداد خودرو شهرضا

شهرضا در 75 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد. این شهر در مسیر کریدور ترانزیت شمال جنوب، بعنوان نقطه مواصلاتی استان های فارس به اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد به اصفهان و مسیر استان چهارمحال و بختیاری به اصفهان، یکی از شهرهای استراتژیک کشور شناخته می شود. تردد روزانه هزاران خودرو از این شهرستان در امتداد محورهای شمال به جنوب کشور ضمن ایجاد نیاز ارائه خدمات خودرویی موجب رونق بخشی به کسب و کار فعالان حوزه امداد خودرو در شهرضا شده است.

امداد رسانی به خودرو های معیوب و حادثه دیده از دیرباز همواره یکی از چالش های اساسی برای مسافران در حال عبور از این شهر بوده است. خدماتی همچون تعمیر در محل، یدک کشی و حمل خودرو به تعمیرگاه های معتبر شهرضا از جمله درخواست های پرتقاضا از جانب هم میهنان عزیز در این مسیرها می باشد.

یکی از فعالان باسابقه در زمینه امداد رسانی خودرو تیم امداد خودرو شهرضا سلامت با مدیریت جناب آقای امان اله گرگین دوست می باشد. این تیم تخصصی امداد خودرو در شهرضا با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه امداد رسانی در زمینه های مختلف مورد تقاضای مشتریان، ضمن اشراف کامل به موارد مربوط به امداد رسانی خودرو در شهرضا، با رعایت استانداردهای حمل انواع خودرو، به صورت 24 ساعته اقدام به ارائه خدمات می نماید.

از جمله خدماتی که گروه امدادخودروشهرضا ارائه می نماید می توان به عنواینی همچون: یدک کش خودرو در شهرضا، مکانیک سیار خودرو در شهرضا، تعمیر سیار خودرو در شهرضا، حمل خودرو از شهرضا و به عبارتی کلیه خدمات امداد خودرو در شهرضا، اشاره نمود.

شما هم وطن عزیز اگر قصد مسافرت به استان فارس در ایام نورز را دارید و یا اینکه مقصد مسافرت شما یکی از استان های خوزستان، بوشهر، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه وبویراحمد می باشد، همچنین اگر ساکن یکی از استانهای خوزستان، بوشهر، فارس و .. می باشید و قصد مسافرت به مرکز و استان های شمالی کشور را دارید، مردمان خون گرم و مهمان نواز شهرستان شهرضا، آماده میزبانی از شما در مسیر این استان ها هستند.

شهرضا را با همت مردمان بزرگش و صنایع دستی زیبای آن می شناسند. شهید محمد ابراهیم همت و همت های بسیاری از این خطه سالیان دراز به ایرانیان و اسلام خدمت کرده اند. صنایعی همچون سفال و کوزه گری مهمترین محصول صنایع دستی این شهر می باشد. از محصولات کشاورزی می توان به انار معروف شهرضا و همچنین انجیل و کشمش آن اشاره نمود. اماکن زیارتی چون امام زاده شاهرضا، روستا های با صفایی چون اسفرجان از دیگر جاذبه های سفر به شهرضا می باشند.

تیم امداد خودرو شهرضا سلامت سفر خوشی توام با صحت و سلامتی را برای شما آروزو می کند، اگر چه حوادث پیش بینی نشده سفر گاهی موجبات رنجش خاطر ما می شوند، اما در برخی موارد ناگزیر به پذیرفتن این اتفاقات می باشیم. اتخاذ تصمیم آگاهانه در زمان بروز حوادث می تواند در بهبود شرایط کمک چشمگیری به سرنشینان نماید. قطعا اضطراب و شرایط حاکم بر مسیر سفر تاثر فراوانی بر روی تصمیم سرنشینان خواهد داشت. با این وجود در چنین شرایطی اگر افراد با تجربه که شناخت کافی نسبت به محل و مسیر سفر دارند در کنار ما باشند، پشت سر گذاشتن اتفاق آسان تر خواهد بود. مجوعه امداد خودرو شهرضا و کادر فنی تیم مکانیک سیار شهرضا یار روزهای سخت شما در جاده می باشد.

برای ارتباط با تیم امداد خودرو شهرضا کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

 

خدمات امداد خودرو شهرضا

امداد خودرو شهرضا

ارتباط با امداد خودرو شهرضا

برای ارتباط با امداد خوردو شهرضا و گرفتن خدمات این مجموعه با شماره های ذکر شده در پایین تماس حاصل فرمایید.لازم به ذکر است ساعت کاری این مجموعه به صورت شبانه روزی است و در ایام تعطیل هم ارائه خدمات دارند.

شماره مبایل امداد خودرو در شهرضا

شماره های مبایل امداد خودرو در شهرضا شامل شماره های 09139202427 و شماره  09162802472 و شماره مبایل حمل خودرو در شهرضا 09302011738 می باشد؛ جهت برقراری تماس کافیست بر روی شماره های زیر کلیک کنید:

 09139202427 - 09302011738 - 09162802472

امداد خودرو شهرضا | یدک کش شهرضا | مکانیک سیار شهرضا

طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نمووب