امداد خودرو شهرضا

0913-920-2427
0916-280-2472
0930-201-1738
مکانیک سیار شهرک صنعتی 1401/05/23 - 11:52 366

مکانیک سیار شهرک صنعتی

Shahrak Mechanics in situ

برای دسترسی سریع به نیروی مجرب برای تعمیر خودرو در سطح شهرک صنعتی تیم، امداد خودرو واحد مکانیک سیار شهرک صنعتی را در نظر گرفته است. برای ارتباط با مکانیک سیار شهرک صنعتی با شماره ۰۹۱۳۹۲۰۲۴۲۷ تماس حاصل فرمایید.

مکانیک سیار شهرک صنعتی

امداد خودرو شهرضا با ارائه خدمات امداد خودرو و فوریتی به انواع خودرو های ایرانی و خارجی مانند مکانیک سیار و اعزام یدک کش و... در تمامی شهرهای استان اصفهان آماده ی خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

مکانیک سیار  یکی از واحد های تیم امداد خودرو شهرضا است که با پوشش کامل منطقه ی شهرک صنعتی هر گونه دل نگرانی را از رانندگان این مسیر دور کرده است.

تعمییر خودرو و امداد رسانی به خودرها توسط مکانیک سیار همراه با کادری مجرب انجام میشود تمام تلاش مکانیک سیار شهرک صنعتی این است که فضایی حرفه ای با امکانات لازم برای تعمییر خودروی شما به وجود آورد ولی در صورت وخامت وضعیت خودرو را به تعمییر گاه منتقل می نمایند.

برای استفاده از مشاوره رایگان و خدمات مکانیک سیار شهرک صنعتی با امداد خودرو شهرضا در تماس باشید.

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

 

نحوه خدمات رسانی مکانیک سیار شهرک صنعتی

امداد خودرو شهرضا یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای امداد خودرو در استان اصفهان میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در اصفهان در ضمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم علم روز خودرو و خدمات امداد خودرو را مورد مطالعه و بررسی هرچه بیشتر قرار دهند.

مدیریت امداد خودرو شهرضاکه توسط جناب گرگین دوست انجام می شود، در نظر دارد از طریق قسمت انتقادات و نظرات سایت ، مشتریان گرامی را در جهت سرویس دهی بهتر و امداد رسانی به موقع و تخصصی در زمینه خودرو های سبک و سنگین را مورد بررسی و توجه ویژه قرار دهد.

مکانیک سیار شهرک صنعتی به طور منطقه شهرک صنعتی و شهرک های اطراف را تحت پوشش خود دارد و  به شما هموطن های گرامی در هر ساعتی از  شبانه روز حتی در ایام تعطیل خدمت رسانی می کند، جهت ارتباط با واحد مکانیک سیار شهرک صنعتی از تیم تخصصی امداد خودرو شهرضا کافیست با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و مشکل پیش آمده را به اوپراتور امداد خودرو شهرضا بیان کنید.

 

امداد خودرو شهرضا

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

 

در شهرک صنعتی معتبرترین کارشناسان با کیفیت ترین خدمات حمل اتومبیل به تمام نقاط کشور با بیمه و بارنامه رسمی، اعزام مکانیک سیار در محل با لوازم یدکی دیاگ بصورت شبانه روزی، یدک کش با بهترین و حرفه ای ترین تیم مکانیک سیار شهرک صنعتی آماده به خدمت میباشد.

خدمات مکانیک سیار شهرک صنعتی

امداد خودرو شهرضا با تجربه ای بیش از دوهه  میتواند خودرو ایرانی یا خارجی شمارا در محل و یا در تعمییرگاه تعمیرکند.

برق و باتری : امداد و تعویض باتری در محل

مکانیکی خودرو : مکانیک سیار ماشین های ایرانی و خارجی و مدل بالا در محل و تعمیرگاه

خدماتی مانند سوخت رسانی، سرویس دوره ای، خدمات مربوط به سیستم تهویه و ترمز و روشنایی و لاستیک از پرطرفدارترین و کاربردی ترین خدمات مراکز تعمیر خودرو در محل هستند.

عوض کردن روغن خودرو یکی از کارهای مهم برای نگهداری و مراقبت از آن است و تعویض نکردن به موقع روغن های خودرو، می‌تواند باعث بروز خسارت‌های بسیار پر هزینه تر شود.

استفاده از روغن های مناسب خودرو و تعویض به موقع آن می تواند در سلامت خودرو نقش به سزایی داشته باشد، مراکز تعمیر خودرو در محل با توجه به نوع خودرو و روغن مصرفی این کار را در زمان کمتری در محل مورد نظر انجام می دهند و تاریخ تعویض روغن بعدی را نیز در دفترچه خودرو و در سیستم خود ثبت می کنند. مکانیک سیار شهرک صنعتی می کوشد تا با تیم امداد خودرو شهرضا در هرکجای شهرک صنعتی دچار مشکل شدید به همیاری شما بیاید و خودرو شما را تعمییر کند تا با خیالی آسوده به سفر خود ادامه دهید.

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

امداد خودرو شهرضا | یدک کش شهرضا | مکانیک سیار شهرضا

طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نمووب