امداد خودرو شهرضا

0913-920-2427
0916-280-2472
0930-201-1738
پنچرگیری سیار 1401/05/23 - 12:04 380

پنچرگیری سیار

Puncture on site

پنچر شدن لاستیک خودرو در حین رانندگی اتفاقی است که ممکن است برای هر راننده ای پیش بیاید و ایمنی سرنشینان خودرو را با خطر مواجه کند.در صورت پنچر شدن لاستیک خودرو با شماره امداد خودرو شهرضا 09139202427 تماس بگیرید.

پنچرگیری سیار

قصد داریم در مورد یکی دیگر از خدمات امداد خودرو شهرضا که پنچرگیری سیار است با شما صحبت کنیم، همراه ما باشید.

از آنجایی که پنچر شدن لاستیک خودرو در حین رانندگی اتفاقی است که ممکن است برای هر راننده ای پیش بیاید و ایمنی سرنشینان خودرو را با خطر مواجه کند، پس لازم است که قبل از وقوع خطر نشانه‌های آن را بشناسید.

 

امداد خودرو شهرضا

درصورت مشاهده اینطور نشانه هایی میتوانید با شماره امداد خودرو شهرضا  تماس بگیرید تا امداد گران ما در امدا دخودرو شهرضا در کمترین زمان کنار شما حضور یابند.

برای ارتباط با واحد پنچرگیری سیار کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09139202427 - 09132011738 09162802472

 

توصیه های امداد خودرو شهرضا در زمان پنچر شدن لاستیک خودرو

در صورتی که در جاده بودید و به ناگهان متوجه پنچر شدن لاستیک خودرو خود شدید، به خود مسلط باشید و با توجه به نکات زیر عمل کنید:

زمانی که در حین رانندگی متوجه پنجری شدید، به هیچ عنوان بلافاصله ترمز نکنید؛ چرا که برداشتن پا از روی پدال گاز و ترمز ناگهانی یک اشتباه بزرگ است و می‌تواند تمام وزن خودرو را به لاستیک های جلویی منتقل کرده و منجر به واژگونی خودرو شود. ترمز ناگهانی همچنین میتواند لبه چرخ ها را کاملاً از بین برده و لخت نمایند که همین عامل سبب منحرف شدن خودرو و چپ کردن آن خواهد شد.

زمانی که متوجه پنچر شدن لاستیک خودرو شدید باید سرعت خود را کاهش دهید اما برای این کاهش سرعت نیازی نیست تا پای خود را از روی پدال گاز بردارید؛ بلکه کافیست تا با ضربات آرام به پدال گاز سرعت خودرو را کنترل نمایید. ممکن است که به طور غیر ارادی تصمیم بگیرید تا ترمز کنید یا برای کاهش سرعت پا را از روی پدال گاز بردارید اما سعی کنید تا سرعت ماشین را حفظ نمایید و به آرامی سرعت آن را کم کنید.

 

امداد خودرو شهرضا

در این زمان بهترین کار آن است با استفاده از آینه، خودروهای اطراف خود را مشاهده کرده و به آرامی خود را به کنار خیابان هدایت نمایید. همچنین توجه داشته باشید که در خیابان‌های شلوغ و در ترافیک نیز بهتر است با علامت دادن با دست به دیگر رانندگان هشدار داده و مسیر خود را خلوت نمایید در چنین مواقعی هدف شما باید انتقال خودرو به یک حاشیه امن در خیابان باشد به نحوی که برای دیگر خودروها مشکلی ایجاد نشود.

پس از آن که به حاشیه خیابان یا یک نقطه امن رسیدید خودرو را متوقف کرده و ترمز دستی را بکشید. سپس با روشن کردن چراغ هشدار دهنده موقعیت خودرویتان را ایمن نمایید. سپس در اولین فرصت با شماره امداد خودرو شهرضا تماس بگیرید. تیم پنچرگیری در محل امداد خودرو شهرضا به سرعت در کنار شما حاضر شده و اقدام به پنجره گیری یا تعویض لاستیک خواهند نمود.

پنچرگیری سیار امداد خودرو شهرضا

هدف امداد خودرو شهرضا آگاهی رساندن و امداد رسانی به موقع به شما عزیزان می باشد .

امداد خودرو شهرضا با بهره گیری از دستگاه پمپ باد یاری رسان شما دوستان در پنچرگیری سیار امداد خودرو شهرضا می باشد.

در صورت پنچرشدن لاستیک خودرو با شماره امداد خودرو شهرضا  09139202427تماس بگیرید.

عواملی که ما را متوجه پنچر شدن لاستیک خودرو می کنند

در لاستیک های تیوبلس زمانی که پنچری اتفاق می افتد صدای باد لاستیک که با دور سرعت خودرو شنیده میشود (صدای فس فس میدهد) که این صدا راننده را متوجه پنچرشدن لاستیک خودرو میکند.

یکی دیگر از نشانه های پنچری خودرو که راننده باید به آن دقت کند این است که زمانی که لاستیک پنچر می شود باد لاستیک کم شده و خودرو به آن سمت که باد لاستیک کم است کشیده میشود مثلا اگر لاستیک سمت راست کم باد باشد خودرو به سمت راست و اگر لاستیک چپ کم باد باشد خودرو به سمت چب  کشیده می شود .

جهت مشاوره و استفاده از خدمات پنچر گیری در محل با شماره  امداد خودرو شهرضا 09139202427 تماس بگیرید.

امداد خودرو شهرضا در کوتاهترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و عملیات پنچرگیری خودروی شما را در محل انجام می دهد.

 

امداد خودرو شهرضا

شماره تماس های امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 09162802472

امداد خودرو شهرضا | یدک کش شهرضا | مکانیک سیار شهرضا

طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نمووب