امداد خودرو شهرضا

0913-920-2427
0916-280-2472
0930-201-1738
پمپ بنزین شهرضا 1401/05/23 - 12:13 373

پمپ بنزین شهرضا

Shahreza gas station

تیم تخصصی امداد خودرو شهرضا با دو دهه فعالیت در نظر دارد با معرفی نزدیک ترین پمپ بنزین به شما دسترسی سریع تر و آسان تری ایجاد کند.در صورت نیاز بهپمپ بنزین شهرضا با این شماره تماس ۰۹۱۳۹۲۰۲۴۲۷ حاصل فرمایید.

پمپ بنزین شهرضا

تیم تخصصی امداد خودرو شهرضا با دو دهه فعالیت با مدیریت جناب اقای گرگین دوست، همواره می کوشد تا در هر زمانی از شبانه روز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمت به شما عزیزان باشد.در ادامه ی مقاله آدرس پمپ بنزین شهرضا برای شما آورده شده است. همچنین تفاوت انواع بنزین،مزایا و معایب آن ها ذکر شده است. اگر به دنبال نزدیک ترین آدرس پمپ بنزین شهرضا هستید کافی است مطالب زیر را دنبال کنید.اگر در جاده یا شهر و روستای خود، دچار نقص فنی خودروی خود شدید نیازی نیست که نگران شوید. امداد خودرو شهرضا آماده ی کمک رسانی به مردم اصفهان می باشد.

برای ارتباط با تیم امداد خودرو شهرضا کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

 

انواع بنزین در سوخت رسانی سیار امداد خودرو شهرضا

دو نوع بنزین در سوخت رسانی امداد خودرو شهرضا وجود دارد: بنزین معمولی و بنزین سوپر .

۱.بنزین معمولی

مزایا:

معایب :

در صورت تمام شدن سوخت خودرو در جاده با امداد خودرو شهرضا و یدک کش شهرضا تماس بگیرید. امداد خودرو شهرضا و یدک کش شهرضا بنزین معمولی همراه دارد. امداد خودرو شهرضا و یدک کش شهرضا در محل مشکل شما را حل می کند.

۲.بنزین سوپر

بنزین سوپر ( Supercarburant )  به بنزین معمولی گفته می‌شود که برای بالابردن عدد اکتان آن، به آن مقداری افزودنی اضافه شده‌است. برای همین مورد است که قیمت بنزین سوپر نسبت به بنزین معمولی بیشتر است.

مزایا   :

معایب :

در صورت تمام شدن سوخت خودرو در جاده با امداد خودرو شهرضا و یدک کش شهرضا تماس بگیرید. امداد خودرو شهرضا و یدک کش شهرضا بنزین سوپر همراه دارد. امداد خودرو شهرضا و یدک کش شهرضا در محل مشکل شما را حل می کند.

ادرس پمپ بنزین شهرضا

این پمپ بنزین واقع در پوده است شما می توانید از این جایگاه سوخت در مسیر های  دهاقان-اصفهان پوده-طالخونچه پوده –قهه پوده-کره  لارچه –قمبوان لارچه –گنج قباد علی آبادجمبزه-لارچه عطا آباد –قهه استفاده کنید و در صورتی که در میان راه سوخت شما به اتمام رسید اصلا نگران نباشید کافیستبا شماره امدادخودرو شهرضا تماس بگیرید تا نیرو های کمکی امداد خودرو شهرضا  برای شما سوخت مورد نظرتان را بیاورد و مشکل شما را بر طرف کند. برای دیدن لوکیشن پمپ بنزین صادق زاده کلیک کنید.

 

پمپ بنزین

 

۱.پمپ بنزین عباسپور : این پمپ بنزین واقع در در ورودی  شهرضا می باشد برای دیدن لوکیشن کلیک کنید.

۲.پمپ بنزین جهانگیری: این پمپ بنزین در بلوار انقلاب مسیر شرضا واقع شده که می تواند به شما عزیزان خدمت رسانی کند برای مشاهده لوکیشن کلیک کنید.

هر دوی این پمپ بنزین ها را میتوانید در مسیر های  شهرضا - بروجن،بروجن –گلشن،شهرضا –همگین،شهرضا –دزج،شهرضا-قمیشلو،بهارستان – دهاقان  ،سمیرم – دهاقان،سمیرم – بروجن،علی آباد –دزج،دولت آباد–بروجن،مهدی آباد–دهاقان استفاده کنید و یا اگر در میانه مسیر بنزین شما به اتمام رسید می تواند با شماره امداد خودرو شهرضا تماس بگیرید تا به صورت آنی به شما خدمت رسانی کنند.

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

امداد خودرو شهرضا | یدک کش شهرضا | مکانیک سیار شهرضا

طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نمووب