امداد خودرو شهرضا

0913-920-2427
0916-280-2472
0930-201-1738
حمل خودرو به پارکینگ منظریه 1401/05/22 - 12:07 531

حمل خودرو به پارکینگ منظریه

Car transport to parking lot manzarye

گاهاً برایتان پیش آمده است که بنا بر دلایلی خودرو شما به پارکینگ منتقل میشود،برای این امر نگران آسیب دیدن خودرو خود نباشید امداد خودرو شهرضا با ساپورت کردن شهر منتظریه این مشکل را برای شما هموطنان گرامی برطرف کرده است.

حمل خودرو به پارکینگ منظریه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با پارک نا مناسب خودرو در مناطق ممنوعه شهر یا دلایل دیگر خودروی شما به پارکینگ منتقل شده باشد. بنا بر دلایلی خودرو شما به پارکینگ منتقل میشود . برای این امر نگران آسیب دیدن خودرو خود نباشید امداد خودرو شهرضا با ساپورت کردن شهر منظریه این مشکل را برای شماهموطنان گرامی برطرف کرده است. امر حمل خودرو به پارکینک بسیار مهم و حساس است چرا که با آسیب دیدن خودرو شما مشکل جدیدی رخ خواهد داد.امداد خودرو شهرضا با بیش از دو دهه تجربه در این مورد میتواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.برای ارتباط با تیم امداد خودرو شهرضا و انتقال خودرو خود از شهر منظریه به پارکینگ تنها کافیست با شماره امداد خودرو شهرضا تماس بگیرید تا تیم امداد خودرو شهرضا به محل مورد نظر اعزام شود و حمل خودرو به پارکینگ را برای شما انجام دهد.

م کارآمد امداد خودرو شهرضا با تکیه بر نیرو های توانمند پس از تماس شما،جهت حمل خودرو به پارکینگ سریعاً اقدام خواهد کرد.بعد از تماس گرفتن با شماره امداد خودرو شهرضا و با در اختیار گذاشتن اطلاعات مورد نیاز اپراتور مانند نوع ماشین و مقصد (پارکینگ مورد نظر )،امداد خودرو شهرضا در کم ترین زمان ممکن خود را به شما می رساند تا سریعاً حمل خودرو به پارکینگ را انجام دهد.

 

ر صورت بروز هر مشکلی برای خودرو بدون هیچ نگرانی فقط و فقط کافیست با شماره امداد خودرو شهرضا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده نموده و در صورت لزوم برای انتقال خودرو به تعمیرگاه و یا حمل خودرو به پارکینگ درخواست جرثقیل یا نیسان زنجیری نمایید.همچنین اگر خودرو شما در پارکینگ است و قصد جابه جایی آن را دارید کافی است با امداد خودرو شهرضا تماس بگیرید.

ل خودروهای تصادفی

همانطور که گفتیم از دیگر خدمات امداد خودرو شهرضا حمل خودروهای تصادفی است.  امروزه همه ی ما شاهد حوادث تصادفاتی بودیه‌ایم که متسفانه در برخی تصادفات که شدت سانحه شدید تر است  امکان روشن کردن و حرکت خودرو وجود ندارد و خودرو قادر به ادامه حرکت نمیباشد ویا در برخی  دیگراز تصادفات هم برای جلوگیری از اتفاق و سانحه دیگر وافزایش خسارت وارده به ماشین، ترجیح داده می‌شود برای انتقال ماشین به تعمیرگاه از حمل­خودرواستفاده گردد. در این شرایط درخواست خدمت از نزدیکترین مرکز ارائه دهنده خدمات حمل ماشین تصادفی که دارای تخصص و مهارت نیز باشد، راه حل ماجرا استبرای جلوگیری از حوادث بعدی و خسارت بیشتر اهمیت بسیاری خواهد داشت که­ در چنین شرایطی شما می‌توانید به راحتی باامدادخودروشهرضاتماس گرفته و درخواست خدمات نمایید مطمئن باشید در سریع ترین  زمان بهترین خدمات مورد انتظاررا دریافت خواهید کردید

حمل خودروی صفر

حمل خودروهای صفر یکی ازدرخواست حمل خودروهابرای­حمل­خودروهای لوکس ­وصفر می‌باشد. قطعا برای انتقال ماشین های صفر از کارخانه است­که امدادخودروشهرضاآماده­این­ خدمت ­رسانی­ برای ­مشتریان­ محترم ­میباشد به طور کلی درهر مواقعی که بنا به دلایلی ما نیاز دازیم تا خودرویمان توسط یک امداد خودرو حمل شود و به مقصد خود برسد . در مواقعی که درقبل به آن اشاره کردیم( مانند تصادفات رانندگی ، بروز نقص فنی برای خودرو تمامی این موارد میباشد.

 مثلا حمل خودروی صفر به مراکز شماره گذاری ، جابجایی خودروی لوکس ما و … . )در چنین  مواقعی حمل خودرو توسط امداد خودروشهرضابهترین گزینه میباشد که در سریع ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت این کار را برای مشتریان انجام میدهد.چنین شرایط پیش آمده آن مسئله ای که بیشتر  از همه ی مسائل  اهمیت دارد  رسیدن  سر وقت و به موق نیروی امداد رسانی است. زیرا باعث می شود که مسئله  و مشکل به تسریع حل گشته و  از اتلاف زمان جلوگیری گردد.. امداد رسانی سریع، مناسب و با کیفیت مهمترین شعار امداد خودرو شهرضا می باشد که در تمام سالهای فعالیت خود همواره مد نظر داشته است یعنی به محض تماس در کمترین زمان ممکن در محل  گفته شده شما مشتری عزیز حاضر شوندو خدماتی با کیفیت بالا و کارآمد با بهترین هزینه مطلوب و استاندارد  را به شماارائه بدهن

 

حمل خودرو به پارکینگ منظریه

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

دف اصلی امداد خودرو شهرضا افزایش درصد رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امداد خودروشهرضا است.که این رضایت مندی مشتریان گرامی آسودگی خیال مشتریان مارا از بابت حمل خودرو های خود  در پی داشته است . که این مجموعه امداد خودروشهرضا یکی از معتبرترین امداد خودروها میباشدهمچنین ما دارای سابقه درخشان و طولانی، پر افتخار و ماندگار در این حوزه ی کاری هستیمدر حال حاظر نیز بسیاری از همشهریان گرامیمان شاهد خدمات امدادی کارآمدو با کیفیت مطلوبی  در حوزه امداد رسانی خودرویی ازما هستند که این عملکرد مطلوب و خوب ما درجاده های شهرضا و حومه سبب سابقه خوب ما شده است وباعث افتخارات ماشده است زیرا از ابتدا تا کنون هدف اصلی ما ارائه دادن خدمات مطلوب و با کیفیت  بالادر حوزه امدادگری خودرویی بوده است. در یک کلامبا امداد خودرو شهرضا ایمن سفر کنید و این ایمنی سبب تضمین سفر بدون دغدغه شماست.رانندگان عزیزاصلا نگران  و به فکرحوادث بوجود آمده در هنگام سفرتان نباشیدزیرا ما همیشه درکنارتان هستیم و این اطمینان خاطر را به شما هدیه کرده ایم.باامداد خودرو شهرضا سفری بدون دغدغه  و نگرانی داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید نگرانی های خودرو را به ما بسپارید ماباارائه تیم متخصص امدادخودرو نگرانی شمارا حل میکنیم.

 

حال بایدبه این نکته اشاره کنم که ممکن است حمل خودرو شما توسط پلیس انجام شده باشد در این صورت که شما با ما تمس نگرفته شده و پشتیبانی ندارد حالاچطور خودروی برده شده به پارکینگ توسط پلیس را پیدا کنیم؟ اگر خودروی شما توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده باشد و یک ساعت از انتقال خودروی شما گذشته باشد می توانید با ارسال اطلاعات عددی پلاک خودرو بدون درج حروف و کلمه «ایران» پلاک به شماره سامانه پیامک ۳۰۰۰۵۳۵۳ از انتقال خودروی خود به پارکینگ توسط پلیس مطلع شوید.توجه داشته باشید که این امکان برای مالکان خودرو وجود دارد که بتوانند خودروخودرا که توسط پلیس و جرثقیل به پارکینگ منتقل شده با ارسال پیامک از این موضوع اطلاع پیدا کنند که بااین پیامک اطلاعاتی شامل نشانی و نام پارکینگ مربوطه برای شخص ارسال مشود.

راه دوم و راه دیگر تماس با پلیس ۱۱۰ است که با دادن اطلاعات خودروی  نظیر شماره پلاک و نام مالک خودروی خوداپراتورهای زحمت کش 110به شما خواهند گفت خودروی شما با کدام پارکنیگ با چه نشانی با جرثقیل انتقال پیدا کرده است.

اگر خودروی ما توقیف شد چطور ادرس پارکینگ مورد نظر را پیدا کنیم؟

این امکان برای همه دارندگان خودرو وجود دارد که با پیام حمل خودو به پارکینگ مواجه شوند و متوجه شوند که ماشینشان توقیف شده است.اگر خودروی شما توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده باشد و یک ساعت از انتقال خودروی شما گذشته باشد می توانید با ارسال  اطلاعات عددی پلاک خودرو بدون درج حروف و کلمه «ایران» پلاک به شماره سامانه پیامک ۳۰۰۰۵۳۵۳ از انتقال خودروی خود به پارکینگ توسط پلیس مطلع شوید.  در صورت انتقال خودرو به پارکینگ توسط ماموران راهنمایی و رانندگی؛ نشانی و نام پارکینگ مربوطه برای شخص ارسال ‌می‌گردد. هم اکنون ۳۷ پارکینگ که ضوابط ۱۳ گانه پلیس راهور تهران را رعایت کــرده و به سامانه نرم افزاری آنلاین متصل شده‌اند.

همچنین راه دیگر تماس با پلیس ۱۱۰ است که با دادن اطلاعات خودروی خود اپراتور به شما خواهد گفت که خودروی شما با کدام پارکنیگ با جرثقیل انتقال پیدا کرده است.

مراحل آزادسازی حمل خودرو به پارکینگ

قبل از رفتن به ستاد ترخیص حتما مدارک زیر را همراه داشته باشید

اصل و کپی گواهینامه

اصل و کپی بیمه نامه شخص ثالث

اصل و کپی کارت شناسایی خودرو ( حتما برگ سبز خودرو را هم همراه داشته باشید

اصل و کپی کارت ملی مالک خودرو

اصل و کپی کارت ملی شخص متخلف

دریافت برگه معرفی به ستاد ترخیص از طرف راهنمایی رانندگی (همان که از پارکینگ دریافت می‌کنید)

مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و پرداخت جرایم خلافی خودرو

پرداخت عوارض شهرداری(عوارض شهرداری در ستاد های ترخیص قابل پرداخت می‌باشند)

خرید پوشه روغنی (در خود ستاد قابل تهیه است)

پرداخت هزینه یدک کش

پرداخت هزینه پارکینگ

تا اینجا اگر مدارک شما کامل باشد کار شما در ستاد ترخیص تمام است و فرصت دارید تا مجددا به پارکینگ مراجعه کرده و خودروی خود را تحویل بگیرید. مراحل تقریبی انجام کار در ستاد خود بسته به حجم مراجعه کنندگان چیزی بین ۳۰ دقیقه تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 - 09132011738 - 09162802472

 

اگر ماشین شما در حمل خودرو به پارکینگ با جرثقیل خسارت دید چه باید کرد؟

مامور پلیس راهنمایی رانندگی وظیفه ی حمل خودرو به پارکینگ و حفظ و نگه‌داری از خودرویی که با جرثقیل حمل شده را به عهده دارد. چنانچه در اثر حمل یا نگه‌داری، خسارتی به خودرو یا محموله آن وارد شود،راهنمایی و رانندگی از خسارت‌دیده حمایت می‌کند و جبران خسارت مذکور بر عهده حمل‌کننده یا نگه‌دارنده (مسئول پارکینگ) است.

نکات مهم در زمینه حمل خودرو به پارکینگ منظریه

خودرو بر در زمان یدک کشیدن خودرو حتما باید فشار باد لاستیک ها را کنترل نماید تا لاستیک ها برای هندلینگ بهینه توانایی و قدرت کنترل خوبی داشته باشند، علاوه بر این در مصرف سوخت خودرو نیز صرفه جویی می شود. تنظیم باد لاستیک های خودرو بر حداقل و حداکثر داری دارد که مطابق با استاندارد و با توجه به خودروی مخصوص یدک کشیدن باید تنظیم گردد.

همراه داشتن تایر زاپاس برای یدک کش

معمولاً تمام خودروها دارای تایر زاپاس می‌باشند اما در مورد تریلر به عنوان یدک کش استفاده می شود و معمولاً در خارج از شهرها عبور و مرور دارند این نکته بیشتر از سایر خودروها مورد توجه و اهمیت می باشد. در نتیجه اگر خودرو یدک کش شما تریلر می باشد حتما تایر زاپاس همراه داشته باشید. برای داشتن دید مناسب برای راننده یدک کش، تنظیم کردن آینه های بغل خودرو و آینه داخل خودرو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا در هنگام یدک کش کردن خودرو دید مناسبی نسبت به محیط اطراف و خودرویی که در حال حمل می باشد داشته باشد.

 

معیار برای یک حمل خودرو خوب توسط امدادخودرو چه نوع معیاری است؟

همه ی ما میدانیم که زمانه یک امداد خودرو خوب شناخته میشود و رضایت مشتریان دربر دارد که بتواند تلاش خود را در زمینه امداد رسانی خودرو ایفا کند که این تلاش زمانی محقق میشود که امداد خودرو دارای خودروهای جدید و امکانات و تجهیزات حمل خودرو و نیروهای مجرب و متخصص در حیطه کاری خودرا داشته باشد، تا آن نیروها بتوانند در سریع ترین و کمترین زمان ب رفع مشکل شما بپردازند و برطرف سازند و شما بتوانید از سفر خود لذت برده و دغدغه ای نداشته باشید زیرا همین دغدغه ها است که باعث بروز حوادث رانندگی و تصادفی میشود تمامی این مشکلات در جاده و سفر را امداد خودرو شهرضا برای شما حل کرده استامداد خودرو شهرضا توسط تیم با تجربه با توجه به حمل و نقل و جابجایی روزانه خودرو و ماشین هاکه به هر دلیل ممکن است در برخی شرایط زمانی که با ماشین خو در حال حرکت و رانندگی در مسرخود هستیم،در وسط مسیر ناگهان ماشینمان دچار نقص فنی شود و امکان روشن کردن ماشین و راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج باشد و نتوانید آن را رفع کنیم. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم یا به دلایلی که قبلا گفته شد نیاز به حمل خودرو داشته باشیم که امداد خورو شهرضا در این ضمینه شروع به خدمت رسانی برای متقاضیان گرامی برای انجام هرگونه جابجایی و حمل انواع خودرو کرده است. امداد خودرو شهرضا به مشتریان گرامی با مشاوره ر در حوزه حمل و نقل و انتقال آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان محترم درشهرضاو تمامی مناطق حومه هستیم شماره تماس امداد خودرو شهرضا 09132011738 - 09139202427 - 09162802472 کلیه خدمات های امداد خودروی شهرضا به صورت شبانه روزی و24ساعنه است چنانچه به هر دلیل خودرو شما متوقف شده استد، در هر جایی از جاده حومه که باشید، در هر زمان از شبانه میتوانید با شماره های ما تماس بگیریددر قبل اشاره شد که اگر ماشین شما به پارکینگ حمل شده باید باارائه مدارک لازم به آزاد سازی خودرو اقدام کنیدتوجه کنید که قبل از رفتن به ستاد ترخیص پارکینگ خودرو حتما مدارک زیر را آماده کرده و همراه خود داشته باشید تا به مشکل برنخوریداصل و کپی گواهینامه اصل و کپی بیمه نامه شخص ثالث اصل و کپی کارت شناسایی خودرو ( حتما برگ سبز خودرو را هم همراه داشته باشیداصل و کپی کارت ملی مالک خودرو اصل و کپی کارت ملی شخص متخلف دریافت برگه معرفی به ستاد ترخیص از طرف راهنمایی رانندگی (همان که از پارکینگ دریافت می‌کنید..) مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و پرداخت جرایم خلافی خودرو پرداخت کردن عوارض شهرداری که پرداخت نمودن آن (عوارض شهرداری در ستاد های ترخیص نیز قابل پرداخت می‌باشند اما بهتر است پرداخت شده باشد.) خرید پوشه روغنی (در خود ستاد قابل تهیه است.) پرداخت هزینه یدک کش پرداخت هزینه پارکینگ حال اگر مدارک شما کامل و بدون کسری باشند کارتان در این ستاد یعنی در ستاد ترخیص تمام شده است و میتوانید با مراجعه ی مجددبه پارکینگ وارائه قبض مربوطه ترخیص به نگهبان خودروی خود را تحویل گرفته. زمان و مراحل تقریبی انجام کار در ستاد خود بسته به حجم مراجعه کنندگان و ساعات کاری است که بهتر است تایمی بین اداری ۴۰ دقیقه تا۳ ساعت زمان نگه دارید. لازم به ذکر است که در صورت نیاز حمل خودرو به پارکینگ توسط امدادخودرو شهرضا تنهاکافی است شماره تماس امداد خودرو شهرضا را شماره گیری نماییدو تماس حاصل نمائید.

هزینه حمل خودرو به پارکینگک امدادخودرو شهرضا

هزینه یدک کش کردن ماشین ها داخلی و خارجی  بر مبنای نوع ماشین نوع خدمات خواسته شده و مساحت ارزیابی ومحاسبه می شود.

شماره تماس امداد خودرو شهرضا

09139202427 – 09132011738 _ 09162802472

امداد خودرو شهرضا | یدک کش شهرضا | مکانیک سیار شهرضا

طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ نمووب